READY for Kindergarten voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

KLAAR! voor Kleuteronderwijs Educatieve App

READY! for Kindergarten is een schoolgereedheidsprogramma op maat gemaakt voor kinderen van 2 tot 5 jaar, of oudere kinderen die hun kernvaardigheden willen verbeteren. De app, ontwikkeld door The Children's Reading Foundation, biedt interactieve gameplay om kinderen voor te bereiden op toekomstig leren en schoolsucces. Elk spel binnen de app richt zich op specifieke kernvaardigheden, waarbij herhaling wordt aangemoedigd in een stimulerende omgeving voor optimaal leren.

De app bevat een verscheidenheid aan spellen die vaardigheden aanleren zoals het zingen van het ABC-lied, het matchen van lettervormen, het uitbreiden van de woordenschat en het herkennen van emoties. Gedetailleerde voortgangsrapporten worden gegenereerd terwijl kinderen spelen, waardoor ouders de vaardigheidsontwikkeling van hun kind kunnen volgen en kunnen vergelijken met het landelijk gemiddelde.

Programma is beschikbaar in andere talen

READY for Kindergarten voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.2.10

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about READY for Kindergarten

Heeft u geprobeerd READY for Kindergarten? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.